Czym są audyty sklepowe?

Monitorujemy sieć dystrybucji Państwa produktów w celu sprawdzenia jej zgodności z wartościami i procedurami określonymi w kodeksie postępowania Państwa firmy. Audyty sklepowe pomogą chronić dobry wizerunek marki, jej renomę oraz zapewnią przewagę nad konkurentami.

audyty sklepowe

Przeprowadzamy wnikliwe audyty sklepowe pozwalające producentom:

  • zapoznać się z cenami swoich produktów w sklepach detalicznych i hurtowniach
  • skontrolować standardy ekspozycyjne własnych produktów 
  • zweryfikować obecność własnych materiałów reklamowych
  • ocenić skuteczność działań dystrybutorów i partnerów branżowych
  • zyskać statystyki porównujące poziomy sprzedaży Państwa
  • produktów i produktów konkurencyjnych   
  • uzyskać od sprzedawców opinie o Państwa produktach, a także uwagi klientów przekazywane sprzedawcom

Audyty sklepowe są również znakomitą okazją do badań działalności Państwa konkurentów, gdyż pozwalają:

  • zbadać ceny produktów konkurencyjnych
  • zweryfikować standardy ekspozycyjne tych produktów
  • wykryć aktualne promocje i inne działania marketingowe konkurentów
  • uzyskać statystyki obrazujące poziom sprzedaży w danych lokalizacjach, bądź na danych obszarach
  • poznać opinie sprzedawców i przekazywane im uwagi klientów dotyczące produktów konkurencyjnych
  • zbadać stan zapasów magazynowych Państwa produktów i produktów konkurencji w danych sklepach

Jako firma specjalizująca się w badaniach marketingowych, dysponujemy siatką doświadczonych ankieterów i audytorów działających na terenie całego województwa podkarpackiego oraz wybranych miast poza województwem. Po zakończeniu wykonywania audytów sklepowych otrzymają Państwo raport zawierający statystycznie opracowane dane, pozwalające na uzyskanie wiarygodnych i aktualnych informacji. 

Dołożymy również wszelkich starań by określić, w jaki sposób Państwa firma może osiągnąć satysfakcjonujący Państwa poziom skuteczności w sprzedaży oraz, na Państwa życzenie, przygotujemy propozycje dotyczące eliminacji  wszelkich słabych ogniw w sprzedaży produktów.   

Przewiń do góry