Badania Internetowe

Badania internetowe umożliwiają zidentyfikowanie potencjalnych użytkowników danego serwisu lub platformy internetowej.

Badania internetowe wykorzystywane są najczęściej przez firmy, które potrzebują swoje strategiczne decyzje opierać na wiarygodnych danych pochodzących bezpośrednio od użytkowników Internetu. Dane ilościowe i jakościowe poddane analizom są nieodzownym elementem wszelkiego typu media planów i koncepcji działań marketingowych w sieci. Mogą stanowić jednak także pomoc przy weryfikacji skuteczności działań prowadzonych przez agencje reklamowe. 

Badania internetowe

Prowadzimy skuteczne badania internetowe wykorzystując m.in. następujące metody: 

  • ankiety internetowe
  • formularze
  • mailingi
  • sondy
  • testy A/B
  • wywiady pogłębione (indywidualne i grupowe)

Oferujemy zarówno tzw. badania site centric, jak i badania user centric.

 

Uzupełnieniem oferty badań internetowych są audyty użyteczności stron www, które obejmują:  

 

  • analizę architektury informacji na stronie głównej
  • ekspercką analiza rozłożenia treści graficznej, tekstowej i nawigacyjnej
  • analizę aktywności użytkowników na stronie głównej, stronie wyszukiwarki, podstronach produktowych
  • analizę spójności elementów wyświetlanych na stronie 
  • analizę językowa komunikatów skierowanych do użytkownika
  • analizę procesu zakupowego od wyboru produktu do złożenia zamówienia
    propozycje zmian na stronie
Przewiń do góry