Badania dla firm i instytucji oferowane przez naszą agencję to szereg rozwiązań z zakresu metod i technik mierzenia zagadnień rynkowych, marketingowych i społecznych.
W toku współpracy z każdy Klientem zawsze:
– wykonujemy projekty narzędzi badawczych (np. kwestionariusze ankiet, scenariusze wywiadów, arkusze ocen) w ścisłym porozumieniu z Państwem oraz według wytyczonych przez Państwa głównych celów badania;
– zapewniamy bieżący kontakt obejmujący konsultacje bezpośrednio w siedzibie Klienta, w naszym biurze lub w formie online
– dostarczamy instrukcje dla Państwa pracowników odpowiedzialnych za współrealizację wybranych etapów badań
– udostępniamy nasze wybrane narzędzia IT (np. panel do badań CAWI)
– zapewniamy bieżący kontakt mailowy i telefoniczny oraz nadzór nad spójnością danych podczas procesu realizacji przez Klienta pracowników;
– wykonujemy pełną analizę jakościową, opisową, a często także pogłębioną analizę statystyczną zgromadzonych danych;
– opracowujemy zgromadzone wyniki w formie raportu końcowego zawierającego także wnioskii rekomendacje w wybranej przez Państwa formie