Czym są badania telefoniczne?
Badania telefoniczne prowadzone są przez nasze profesjonalne studio do badań CATI składające się z sześciu stanowisk. Jego zastosowania nie ograniczają się tylko do realizacji standardowych ankiet telefonicznych, lecz pozwalają również na realizację wielu skomplikowanych projektów badawczych, obejmujących także Pogłębione Wywiady Telefoniczne (tzw. TDI).
Wśród licznych możliwości takiego rozwiązania warto wspomnieć, że sprawnie działające call center pozwoli na:
– uruchomienie biura obsługi klienta (infolinia)
– realizację badań marketingowych (badania CATI)
– wspomaganie procesów zamówień np. w sklepach internetowych
– kompleksowy przekaz informacji
Dysponujemy profesjonalnym studiem do badań telefonicznych CATI
Nasza oferta obejmuję pełną gamę usług ankiet telefonicznych – poczynając od telefonicznych badań marketingowych, poprzez badania rynkowe, a kończąc na badaniach społecznych. Możemy dzięki temu przeprowadzić badania ankietowe wśród pełnego spektrum potencjalnych respondentów, w tym np. klientów B2B, B2C, konsumentów, klientów urzędów, mieszkańców, użytkowników, abonentów, czy wreszcie mieszkańców i wyborców.
Dzięki naszej usłudze ankiet telefonicznych …
… dotrzesz do ważnej dla Twojej firmy grupy docelowej – Twoich klientów, których satysfakcja jest zawsze są najważniejszym czynnikiem sukcesu rynkowego przedsiębiorstwa. Dowiedz się więcej o przykładzie wykorzystania badań telefonicznych w pomiarze zadowolenia klientów -> przeczytaj nasz artykuł na blogu omawiający usługę Badanie satysfakcji klientów