Realizacja badań marketingowych

Skuteczna realizacja badań marketingowych na terenie całej Polski.

Specjalizujemy się w realizacji badań marketingowych i społecznych (fieldwork) prowadzonych na zlecenie podmiotów badawczych i doradczych. Zasięg naszej siatki ankieterskiej obejmuje wszystkie województwa Polski. Stale współpracujemy z ponad 200 ankieterami i audytorami (mystery shopperami) oraz kilkunastoma koordynatorami z terenu całego kraju. Dysponujemy własnym sześciostanowiskowym studiem CATI, którego funkcjonalność w razie potrzeby rozszerzamy o dodatkowe stanowiska funkcjonujące w systemie sieci rozproszonej. Posiadamy do dyspozycji pomieszczenie dostosowane do potrzeb badań fokusowych, które umożliwia także transmisję online.

W zakresie realizacji badań marketingowych świadczymy usługi m.in. dla następujących rodzajów klientów:

agencji badawczych

– firm doradczych i konsultingowych

– agencji marketingowych

– agencji brandingowych

– agencji reklamowych

– domów mediowych

… a także średnich i dużych przedsiębiorstw z różnych branż, posiadających własne działy badawcze i analityczne, które poszukują wsparcia w zakresie realizacji terenowej swoich projektów badań marketingowych oraz prac analitycznych.

realizacja badań marketingowych

Realizacja badań marketingowych jest świadczona przez naszą agencję już od 2011 roku. Współpracowaliśmy do tej pory przy kilkudziesięciu projektach badawczych obejmujących zarówno teren całego kraju, jak i wybrane regiony. Służymy pomocą w przeprowadzaniu zarówno badań ilościowych, jak i jakościowych. Działania terenowe jesteśmy w stanie prowadzić przy zastosowaniu zróżnicowanych metodologii.

W zakresie prac analitycznych pracujemy w środowisku STATISTICA, cenionym oprogramowaniu firmy StatSoft oraz PQStat dedykowanych do zaawansowanych analiz statystycznych.

Realizacja badań marketingowych w oparciu branżowe standardy jakościowe

W celu zapewnienia najwyższych standardów jakościowych pracy terenowej, wszyscy współpracujący z nami ankieterzy i audytorzy
przechodzą dedykowane szkolenia merytoryczne i realizacyjne dotyczące realizowanego projektu.

• W badaniach prowadzonych technikami PAPI lub CAPI minimum 10% wywiadów kontrolujemy telefonicznie
• 100% materiału poddajemy kontroli merytorycznej
• Na życzenie Klienta przedstawiamy billingi i nagrania audio z wywiadów telefonicznych
• Dostarczamy dokumentację kontrolną z naszych działań

Zapraszamy serdecznie do kontaktu telefonicznego lub mailowego.

Chętnie doradzimy Państwu w zakresie wyboru optymalnego wariantu metodologicznego badań.
Dokładnie przedstawimy oraz omówimy zalety i ewentualne wady poszczególnych rozwiązań badawczych.

Mogą Państwo także skorzystać z dostępnego briefu badawczego do samodzielnego wypełnienia

Przewiń do góry