Wizerunek marki w Internecie

wizerunek marki w internecieZbiory ogólnodostępnych informacji, zarówno tych w formie drukowanej, jak i elektronicznej – publikowanej w sieci internetowej czy w postaci elektronicznych baz danych –powiększają się w bardzo szybkim tempie. Nieustannie wzrastająca liczba stron www, ciągle powiększające się bazy danych stanowią coraz bardziej trudny do przebrnięcia „gąszcz informacyjny”. Poszukiwanie i lokalizowanie wartościowych i przydatnych informacji stało się skomplikowane i niezwykle czasochłonne. Jakość informacji znajdowanych w Internecie jest zróżnicowana i powinna podlegać szczegółowej weryfikacji i ocenie. 
Wizerunek marki w Internecie odgrywa ważną rolę we współczesnych uwarunkowaniach rynkowych.

Monitoring wizerunku marki w Internecie
Badamy i cyklicznie monitorujemy w Internecie opinie na temat Państwa firmy lub marki, usługi albo produktu.  Następnie sporządzamy dokładne raporty opisujące bieżący wizerunek. W przypadku stwierdzenia niepokojących tendencji –  przewaga opinii negatywnych lub wzrastająca liczba szkodliwych komentarzy w kluczowych zakątkach Internetu – analizujemy przyczyny takiego stanu rzeczy, wskazujemy rozwiązania i na życzenie Klienta prowadzimy „kampanie oczyszczania wizerunku”, neutralizując niekorzystne treści i komentarze w Internecie.     

Ochrona wizerunku marki w Internecie
Podejmujemy działania mające na celu wyjaśnienie kwestii spornych, załagodzenie niekorzystnych dyskusji, nadpisanie wątków na forach, „zasypujemy” negatywne komentarze. Pośrednio chronimy w ten sposób także frazy kluczowe związane z pozycjonowaniem Państwa stron internetowych. 

Marketing szeptany, marketing wirusowy
Docieramy z informacją marketingową do odbiorcy za pośrednictwem bezpośredniego, „spontanicznego” przekazu. Kanałem którego możemy użyć do przekazu informacji w marketingu szeptanym jest m.in. Internet. W kontrolowany sposób doprowadzamy do rozprzestrzeniania się informacji. Na życzenie Klienta, używamy również marketingu szeptanego posiłkując się siatką ankieterów i hostess, którą dysponuje nasza agencja. 

Przewiń do góry