Badania jakości obsługi

Badania jakości obsługi klienta – sprawdź jak możemy pomóc Twojej firmie

Badania jakości obsługi umożliwiają kontrolę stosowania standardów obsługi wykonywanej przez personel badanej firmy, a także weryfikację wiedzy nabywanej podczas rozmaitych szkoleń pracowniczych.

picjumbo.com_IMG_4563-300x200

W jaki sposób prowadzimy badanie jakości obsługi klienta?

Jakość obsługi badana jest przez naszych wykwalifikowanych audytorów wcielających się w rolę zwykłych klientów (tzw. tajemniczy klienci). Materiały zgromadzone przez audytorów, poddawane są wnikliwej analizie, w wyniku której sporządzany jest raport końcowy z badań wraz z proponowanym przez nas planem poprawy jakości obsługi klienta. Wizyty tajemniczych klientów możemy uzupełnić audytami telefonicznymi i mailowymi.

Badania jakości obsługi umożliwiają dokonanie audytu poprawności procesu obsługi klienta w Państwa firmie i jej placówkach handlowych, biurach obsługi. Weryfikujemy m.in.:

  • wiedzę na temat oferty firmy,
  • sposób prezentacji produktów,
  • kulturę osobistą pracowników,
  • indywidualne podejście do każdego klienta,
  • wygląd i estetyka punktów obsługi klienta,
  • sposoby rozwiązywania sytuacji niestandardowych (tzw. trudny klient).  

Dlaczego mierzenie poziomu jakości obsługi klienta warto powierzyć właśnie naszej agencji?

Posiadamy własną ogólnopolską audytorów, czyli tzw. tajnych klientów,  która dzięki stałym procesom rekrutacji i szkoleń umożliwia nam skuteczną i rzetelną realizację usługi badania jakości obsługi w niemal każdym miejscowości w Polsce. Dysponujemy także własnym dedykowanym systemem do zarządzania projektami w badaniach jakości obsługi, dzięki któremu mamy bieżący wpływ na procesy realizacji każdego zlecenia oraz możliwość szybkiego przesyłania wszelkich materiałów z wizyt tajemniczych klientów, a także raportowania dla Zamawiającego badanie.  

Posiadamy doświadczenie w prowadzeniu badań w ilości nawet kilkuset wizyt tajnych klientów w jednej fali badania jakości obsługi klienta.

Nasi audytorzy realizują badania jakości obsługi klienta w takich miastach jak:

Warszawa, Radom, Łódź, Kraków, Katowice, Częstochowa, Opole, Wrocław, Bydgoszcz, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Gdynia, Olsztyn, Białystok, Rzeszów, Kraków, Tarnów, Dębica, Krosno, Przemyśl, Stalowa Wola, Tarnobrzeg, Kielce, Zamość, Lublin,  i wielu innych miastach we wszystkich województwach w kraju.

Przewiń do góry