Blog Witamy na naszym blogu. Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z artykułami, które przybliżą Państwu tematykę szeroko rozumianych badań rynku i opinii. Opracowanie statystyczne wyników badań „od kuchni” 15 maja, 2017 Blog Obliczenia statystyczne – przemożny wpływ poprawności narzędzi badawczych 5 maja, 2017 Blog W jaki sposób Mystery Shopping wspiera jakość obsługi? 17 lutego, 2017 Blog Badania marketingowe – definicja, zakres i funkcje 20 czerwca, 2016 Blog Analiza konkurencji 31 maja, 2016 Blog Realizacja i koordynacja badań terenowych 7 stycznia, 2016 Blog Elementy wizerunku marki 10 grudnia, 2015 Blog Badanie wizerunku marki 16 listopada, 2015 Blog Badanie rynku – wprowadzenie do problematyki 25 sierpnia, 2015 Blog Badanie satysfakcji klienta 27 kwietnia, 2015 Blog Czym jest badanie Mystery Client i jakie są jego zalety? 18 marca, 2015 Blog