Badania rynku i analizy konkurencji
Badania rynku oraz analiza konkurencji to inwestycja w długotrwały sukces przedsiębiorstwa.
Wychodząc naprzeciw potrzebom i zapytaniom naszych Klientów wyspecjalizowaliśmy się w rozwiązaniach badawczych pozwalających zdobywać dla Państwa informacje odnośnie opinii klientów oraz informacji o potencjalnych konkurentach w danych segmentach rynku.
Zakres merytoryczny typowych badań rynku najczęściej dotyczy następujących obszarów:
- zbadanie zapotrzebowania na produkty lub usługi
- określenie czynników decydujących o wyborach dokonywanych przez klientów
- wskazanie produktów i usług, które są w opinii klientów substytutem badanego produktu lub usługi
- oszacowanie popytu we wskazanych grupach docelowych
Dlaczego warto badania rynku powierzyć właśnie nam?
Jesteśmy profesjonalną firmą badawczą z kilkuletnim doświadczeniem oraz szerokim zapleczem ekspertów. Dysponujemy własną siatką doświadczonych ankieterów i audytorów działających na terenie wszystkich województw w kraju, posiadamy własne studio do badań techniką CATI, a także doświadczenie w zdobywaniu informacji rynkowych drogą analiz desk research. Realizujemy dzięki temu projekty sprawnie i przy zachowaniu najwyższych standardów jakości. Prowadzimy ilościowe i jakościowe badania rynku zarówno w segmencie B2C, jak i B2B.
Co bardzo istotne, gwarantujemy Państwu pełną anonimowość potwierdzaną klauzulami o poufności wyników badań. Każde zlecenie jest przez nas traktowane jako odrębne badanie, podczas którego bazujemy tylko na aktualnie zbieranych danych. Jesteśmy wobec Państwa lojalni i jednocześnie zachowujemy maksymalną, wymaganą na wolnym rynku bezstronność i neutralność badawczą.
Badania rynku pozwolą Państwu zminimalizować ryzyko podejmowanych przedsięwzięć biznesowych, np. decyzji dotyczących wprowadzania na rynek nowych produktów lub usług, a także umożliwią Państwu uzyskanie istotnej przewagi nad konkurencją.
Jakie działania wykonujemy na potrzeby badania rynku?
Rozległy charakter potrzeb informacyjnych zgłaszanych przez przedsiębiorstwa zamawiające badania rynku, często powoduje, że pozyskanie, kompilacja i analiza danych zastanych, okazują się niewystarczające. Zdecydowanie rekomendujemy naszym Klientom zastosowanie triangulacji różnorodnych metod i technik badawczych.
Oznacza to, że wykorzystujemy jednocześnie:
1. analizy danych zastanych (czyli tzw. „dane pierwotne”),
2. badania ilościowe
3. badania jakościowe (aczkolwiek w ograniczonym zakresie).
Wykorzystanie kilku metod i technik badawczych w usłudze badania rynku zapewnia wyższą jakość prowadzonych badań i ogranicza błąd pomiaru. Informacje (trendy, opinie potencjalnych klientów, informacje o konkurencji), które uzyskają potwierdzenie w różnych metodach i technikach będą mogły być traktowane jako bardziej godne zaufania, przez co znajdą zastosowanie w opracowywaniu wniosków i rekomendacji o charakterze strategicznym, a często także wdrożeniowym. Triangulacja umożliwi także poszerzenia wiedzy o kontekście badanych zjawisk rynkowych.
W naszej bazie wiedzy znajdą Państwo przykłady zrealizowanych badań rynku i analiz konkurencji.
Zapraszamy jednocześnie do zapoznania się z dodatkowymi informacjami odnośnie zakresów tematycznych poszczególnych typów badań rynkowych i marketingowych, które znajdą Państwo na naszym blogu .
Usługi badawcze w obszarze badania rynku świadczymy m.in. w takich miastach jak: Rzeszów, Kraków, Tarnów, Dębica, Krosno, Przemyśl, Stalowa Wola, Tarnobrzeg, Kielce, Zamość, Lublin, Katowice, Częstochowa, Radom, Warszawa, Wrocław, Łódź, Poznań, Bydgoszcz, Warszawa, Białystok, Szczecin, Olsztyn, Gdańsk, Gdynia i wielu innych miastach we wszystkich województwach w kraju.