Ankiety telefoniczne – badania CATI

Czym są telefoniczne badania CATI?

Badania telefoniczne realizujemy techniką CATI (ang. Computer Assisted Telephone Interviewing) z wykorzystaniem naszego własnego studio CATI. Współpracujemy stale z własną siatką kilkudziesięciu przeszkolonych ankieterów telefonicznych pracujących w trybie pracy hybrydowej oraz home office. Dysponujemy profesjonalnym, dedykowanym systemem wspomagającym ankiety telefoniczne umożliwiających odsłuchy w czasie rzeczywistym oraz fachową koordynację badań sondażowych, marketingowych, rynkowych, naukowych i społecznych.

Badania CATI nie ograniczają się tylko do realizacji standardowych ankiet metodą CATI, lecz pozwalają również na realizację wielu skomplikowanych projektów badawczych, obejmujących także Pogłębione Wywiady Telefoniczne (tzw. TDI). Wywiady telefoniczne w badaniach CATI realizowane są wyłącznie przez naszych doświadczonych ankieterów telefonicznych. Każdy ankieter CATI przechodzi w naszej agencji dedykowane szkolenia oraz test wiedzy do każdego nowego zlecenia. Przed rozpoczęciem pełnoskalowej realizacji każdego nowego projektu rekomendujemy przeprowadzenie pilotażu badawczego. Umożliwi to wprowadzenie ewentualnych usprawnień w kwestionariuszu ankiety CATI, a także weryfikacji jakości i aktualności baz danych. 

 

Nasze sprawnie działające studio do badania CATI pozwoli m.in.:

  • przeprowadzić profesjonalne ankiety telefoniczne (CATI) 
  • anonsować i ułatwiać dystrybucję ankiet internetowych (CAWI)
  • pozyskać uczestników do badań jakościowych (IDI, TDI, FGI i inne)
  • zaaranżować wywiady jakościowe i przekazać je do moderacji dla naszych wykwalifikowanych moderatorów badań jakościowych
  • przeprowadzić wśród klientów badania jakości obsługi reklamacji 
  • wspomóc działania marketingowe i kampanie i akcje telemarketingowe

badania telefoniczne

Profesjonalne ankiety CATI

Nasza oferta obejmuję pełną gamę usług ankiet telefonicznych. Poczynając od badań marketingowych, poprzez badania rynkowe, a kończąc na badaniach społecznych. Możemy dzięki temu  przeprowadzić badania ankietowe wśród pełnego spektrum potencjalnych respondentów. Wywiad CATI może być przeprowadzony wśród: klientów B2B, B2C, konsumentów, klientów urzędów, mieszkańców, użytkowników, abonentów, czy wreszcie mieszkańców i wyborców. Prawidłowo zrealizowana ankieta CATI pozwoli dostarczyć wiarygodne dane pierwotne od oczekiwanej grupy docelowej.

Z powodzeniem obsługujemy także zamówienia od innych firm i pracowni badawczych, doradczych, agencji PR i marketingowych. 

Metoda CATI a nasze wieloletnie doświadczenie

Badania telefoniczne z wykorzystaniem metody CATI wykonujemy od 2012 roku. Odnośnie tego, że to ankieter telefoniczny realizujący wywiad metodą CATI jest pewnego rodzaju najistotniejszym ogniwem odpowiedzialnym za jakość pozyskiwanych danych nie trzeba nas zatem przekonywać. Dbamy o to, aby proces aranżacji ankiety CATI przebiegał naturalnie i kończył się możliwie największą ilością zgód na udział w badaniu.  Dowiedz się więcej o przykładzie wykorzystania badań telefonicznych w pomiarze zadowolenia klientów. Przeczytaj nasz artykuł na blogu omawiający usługę Badanie satysfakcji klientów 

 

Jeśli posiadasz doświadczenie w pracy w charakterze ankietera CATI to skontaktuj się z nami już dziś! Skorzystaj z formularza dostępnego na stronie https://praca-fastsolutions.pl/oferty-pracy/ankieter-telefoniczny/

Przewiń do góry