Czym właściwie są badania opinii publicznej?
Badania opinii publicznej umożliwiają lepsze zrozumienie oczekiwań społecznych, dlatego stanowią niezbędne narzędzie do podejmowania decyzji o alokacji środków publicznych oraz dystrybucji usług sektora publicznego. Ich zaletą jest to, że pozwalają zaplanować skuteczne kampanie stymulujące i promujące pozytywne zmiany społeczne.
Oferujemy następujące badania opinii publicznej:
– satysfakcji klientów urzędów i instytucji pożytku publicznego
– opinii mieszkańców na temat jakości życia
– oczekiwań i potrzeb mieszkańców
– bezrobocia i lokalnych rynków pracy
– skuteczności lokalnych kampanii społecznych
– wizerunku miast i gmin
Badania benchmarkingowe
Ofertę uzupełniają badania benchmarkingowe podnoszące efektywność zarządzania urzędem. Badania tego typu umożliwiają uzyskanie szczegółowych informacji, które pozwolą na podniesienie efektywności i skuteczności w trzech obszarach zarządzania: zarządzania ryzykiem, wartościowania stanowisk pracy oraz komunikacji zewnętrznej.
Badania benchmarkingowe dają sposobność zweryfikowania mocnych i słabych stron, dzięki czemu możliwe jest zidentyfikowanie obszarów wymagających działań korygujących i doskonalących.