Badanie natężenia ruchu pojazdów, realizowane dla Klienta z sektora invest management, zarządzającego nieruchomości komercyjnymi.
Cel:
Oszacowanie wielkości ruchu pojazdów dla obiektu handlowego obsługiwanego przez Zleceniodawcę i dla obiektu handlowego konkurencji.
Realizacja:
Pomiar natężeń ruchu dla badanych obiektów prowadzony był równolegle, w cyklu 2-tygodniowym obejmującym trzy dni powszechne oraz jeden dzień weekendowy. Taki dobór dni pomiarowych zapewniał maksymalną rzetelność i reprezentatywność wyników.
Wykwalifikowani ankieterzy, pracujący w systemie dwuzmianowym, analizowali w ustalonych punktach pomiaru natężenie ruchu (przejeżdżający/wjeżdżający) oraz jego podstawową strukturę (środki transportu, tablice rejestracyjne). Zaobserwowane dane nanosili do specjalnych formularzy pomiarowych (pomiar ręczny).
Korzyść dla klienta:
- ustalenie potencjału generowania ruchu pojazdów przez własny obiekt handlowy w stosunku do potencjału obiektu konkurencji
- rozpoznanie uwarunkowań zaobserwowanych różnic i nakreślenie obszarów wymagających usprawnienia
- wskazanie potencjalnych terenów rokujących pod względem przyciągania szacowanych klientów (wyniki z tablic rejestracyjnych)
- rekomendacje dla planu wdrożenia strategii promocji bazującej o reklamę zewnętrzną (np. lokalizacja bilbordów).